Karpaty wychodzą na przeciw oczekiwaniom współczesnych podróżników. Odpowiedzią na nie jest Carpathia, przełomowa marka turystyczna, która odróżnia produkty i usługi turystyczne od tego co jest prawdziwie karpackie a co nie jest. Marka umożliwia Karpatom bycie widocznymi i atrakcyjnymi na tle konkurencji. Jest wizytówką regionu, symbolizuje jego tożsamość i osobowość.
Strategia Marki, opracowana przez szwajcarskich i polskich ekspertów oparta jest na czterech podstawowych filarach tożsamości regionu:
-Autentyczność
-Doznanie przestrzeni
-Zrozumienie wielokulturowości
-Pokora wobec natury
Dwa produkty naszej firmy otrzymały miano produktów Marki Karpackiej. Jest to Chleb Łemkowski Jasny i Ciemny oraz Piernik Kasztelan Biecki.
Chleb Łemkowski proponujemy Państwu w gramaturze 300g, 600g, 800g oraz 1400g. Jest to chleb na zakwasie, na bazie naturalnych surowców, bez polepszaczy i dodatków.
Piernik Kasztelan Biecki jest już znany dzięki zwycięstwu w konkursie „Szukamy smaku bieckiego piernika” organizowanym w 2015r w Bieczu.